Urdu Khabrain
Urdu Khabrain is the world most populated Urdu News website. You can find and read daily Urdu news.

پاکستانیوں کو مجھ سے اور مجھے پاکستانیوں سے محبت ہے

7

لاہور / دبئی : پشاور زلمی کے کپتان اور ویسٹ انڈیز کے کھلاڑی ڈیرن سمی کا کہنا ہے کہ پاکستانی ان سے اور وہ پاکستانیوں سے محبت کرتے ہیں، پاکستان آنے پر ہمیشہ شاندار استقبال ہوا اور محبتیں ملیں، اس دفعہ بھی ٹرافی پشاور زلمی کو ہی ملے گی۔

فرنچائز پشاور زلمی کے کپتان ڈیرن سیمی نے تیسرے ایڈیشن سے قبل پاکستانیوں کے دل ایک بار پھر اپنے محبت بھر پیغام سے جیت لیئے۔

.@darensammy88 reflects on an amazing experience playing in front of a packed Gaddafi Stadium, sums up Peshawar Zalmi’s chances in the upcoming #HBLPSL and much more. #YellowStorm #HumZalmi pic.twitter.com/sCDq26hHm6

— PeshawarZalmi (@PeshawarZalmi) February 17, 2018

میڈیا سے خصوصی گفت گو میں پاکستام سپر لیگ کی ٹیم ڈیرن سیمی کا کہنا تھا کہ پاکستانی ان سے اور وہ پاکستانیوں سے محبت کرتے ہیں۔انہوں نے کہا کہ وہ پاکستان میں کرکٹ کی بحالی چاہتے ہیں، گزشتہ ایڈیشن کے فائنل میں بھی لاہور کے قذافی اسٹیڈیم میں زبردست جوش و خروش تھا۔

ویڈیو بیان میں ڈیرن سیمی نے کہا کہ پاکستانی ان سے اور وہ پاکستانیوں سے محبت کرتے ہیں۔انہوں نے کہا کہ وہ پاکستان میں کرکٹ کی بحالی چاہتے ہیں، گزشتہ ایڈیشن کے فائنل میں بھی لاہور کے قذافی اسٹیڈیم میں زبردست جوش و خروش تھا۔

 

ان کا کہنا تھا کہ گزشتہ ایڈیشن میں قذافی اسٹیڈیم میں ٹرافی اٹھائی تھی ، اب 25 مارچ کو کراچی میں بھی ٹرافی اٹھائیں گے اور گذشتہ برس سے زیادہ جشن منائیں گے۔

واضح رہے کہ پاکستان سپر لیگ کے تیسرے ایڈیشن کا آغاز 22 فروری سے دبئی میں ہوگا اور سیمی فائنل لاہور جب کہ فائنل کراچی میں کھیلا جائے گا۔

Loading...

Get real time updates directly on you device, subscribe now.

تبصرے