Urdu Khabrain
Urdu Khabrain is the world most populated Urdu News website. You can find and read daily Urdu news.

بندر انتہاء پسندوں کے نقشِ قدم پر چل پڑے، ویڈیو دیکھیں

0 25

نئی دہلی: بھارتی ریاست گجرات میں بندر بھی انتہاء پسندوں کے نقشِ قدم پر چلنے پڑے اور انہوں نے معصوم شہریوں پر تشدد کرنا شروع کردیا۔

تفصیلات کے مطابق بھارت کے علاقے گجرات میں واقع گاؤں سوپا کے جنگلی بندر آپے سے باہر ہوگئے اور وہ سڑک پر چلنے والے شہریوں پر کھلے عام حملے کر کے انہیں زخمی کررہے ہیں۔

نووساری کے قریب واقع گاؤں میں بندروں کی جانب سے شہریوں پر ہونے والے حملوں کی ویڈیو منظر عام پر آئی جس میں دیکھا جاسکتا ہے کہ ایک شہری موٹرسائیکل پر سڑک پر سے گزر رہا ہے تو اسی دوران دوسری طرف سے ایک بندر نے اُس پر حملہ کردیا۔

بندر کا حملہ اس قدر شدید تھا کہ موٹرسائیکل سوار شہری نیچے گر گیا اور زخمی ہوا، اسی طرح فوٹیج میں دیکھا جاسکتا ہے کہ سڑک پر چلتے ہوئے شہری کی پشت پر بندر نے زور سے مارا جس کے بعد وہ اوندھے منہ گر گیا۔ اسی طرح ایک اور فوٹیج میں جب شہری بندر سے اپنی قیمتی چیز بچانے لگا تو اُس نے کھمبے پر چڑھ کر حملہ کیا اور وہاں سے رفو چکر ہوگیا۔

مکینوں کے مطابق وہ بندر سے بہت زیادہ خوف زدہ ہیں اُن کا کہنا ہے کہ ’ہم جیسے ہی اکیلے یا کسی کے ساتھ گھر سے باہر نکلیں بندر ہم پر حملہ کردیتے ہیں‘۔ اہل علاقہ نے اس واقعے کی شکایت متعلقہ حکام کو بھی درج کرائی تاہم ابھی تک اُن کے تحفظ کے لیے کوئی اقدامات بروئے کار نہیں لائے گئے۔

Loading...
loading...

Get real time updates directly on you device, subscribe now.

Loading...