Urdu Khabrain
Urdu Khabrain is the world most populated Urdu News website. You can find and read daily Urdu news.

بھارتی دہشت گردی اور پاکستان پر الزام، پریانکا چوپڑا ساری کہانی سامنے لے آئیں

0

نیویارک: بالی ووڈ کی کامیاب ترین اداکارہ پریانکا چوپڑا نے دہشت گردی سے متعلق بھارت کا مکروہ چہرہ بے نقاب کیا تو بھارتی تلملا اٹھے اور انہوں نے طوفانِ  کھڑا کردیا۔

تفصیلات کے مطابق بھارتی فلموں میں شاندار اداکاری دکھانے کے بعد ہالی ووڈ انڈسٹری میں جگہ بنانے والی پریانکا چوپڑا امریکی ٹی وی شو ’کوانٹیکو‘ کے ذریعے بھی صلاحیتوں کا لوہا منوار رہی ہیں جس کی تازہ قسط نے بھارتیوں کو بھڑکا کے رکھ دیا۔

ٹی وی شو کی تازہ قسط میں ایک ایسا منظر  دکھایا گیا کہ نیویارک کے علاقے مین ہیٹن میں کچھ بھارتی حملہ کرتے ہیں اور اُن کا پلان یہ ہوتا ہے کہ دہشت گردی کا الزام پاکستان پر عائد کیا جائے۔

پریانکا نے بھارت کا اصلی چہرہ بے نقاب کیا تو انڈین شہری اور خصوصاً ہندو مذہب سے تعلق رکھنے والے لوگ سیخ پا ہوگئے اور انہوں نے سوشل میڈیا پر شدید احتجاج کرتے ہوئے پروگرام کے بائیکاٹ کا اعلان کیا۔

ہندو امریکن نامی ٹویٹر سے پیغام شیئر کیا گیا کہ ’پریانکا نے اس حرکت کے ذریعے ہندوؤں پر بہت زیادہ سنگین حملہ کیا اور حاص طور پر اُن ہندو کو نشانہ بنایا جو امریکا میں مقیم ہیں، ایسے پروگراموں کا مکمل بائیکاٹ کرنا چاہیے‘۔

What @PriyankaChopra did is a serious attack on Hindus, especially Hindu-Americans. I am totally outraged about this. I urge everyone to boycott #PriyankaChopra and her advertisers. She has crossed a line with her garbage lying attack on peaceful Hindus. Shame on her!

— Hindu Americans (@HinduAmericans) June 5, 2018

 

روزی نامی صارف نے تنقید کرتے ہوئے کہا کہ ’پریانکا کو کس طرح کوانٹیکو کا مرکزی کردار دیا گیا، یہ اس بات سے واضح ہوتا ہے کہ انہوں نے بالی ووڈ میں کس طریقے سے کام کر کے اپنی جگہ بنائی‘۔

This is how Priyanka Chopra repays us for making her top Bollywood star- by not protesting against Hindus being shown as terrorists in serial Quantico starring her in lead role. Shame on you #PriyankaChopra #BoycottSamsung until they remove her from brand ambassador post

— Rosy (@rose_k01) June 6, 2018

سوشل میڈیا پر ادکارہ کے خلاف  #PriyankaChopra کے نام سے ہیش ٹیگ چلایا گیا جو اب تک ٹرینڈنگ پر موجود ہے۔

یاد رہے کہ پریانکا چوپڑا کو سماجی رابطوں کی دنیا میں مقبول شخصیت سمجھا جاتاہے، اس لیے وہ کنگ خان اور دبنگ خان جیسے سنیئر و باصلاحیت اداکاروں کے مد مقابل نظر آتی ہیں۔

خیال رہے کہ برطانوی جریدے فوربز میگزین میں بالی ووڈ اداکارہ پریانکا چوپڑا کا نام زیادہ کمانے والے اداکاروں کی فہرست میں آٹھویں نمبر جبکہ جرمنی سے شائع ہونے والی 100 بااثر خواتین کی فہرست میں اُن کا 97واں نمبر آیا تھا۔

یاد رہے کہ پریانکا نے گزشتہ برس ہالی ووڈ فلم ہاؤس آف کارڈ میں رابن ورتھ کے ساتھ مرکزی کردار عمدہ طریقے سے نبھایا تھا، جسے مداحوں نے بہت پسند کیا اور فلم نے باکس آفس پر کامیابی کے جھنڈے لہرائے تھے۔

بھارتی اداکارہ پریانکا چوپڑا یونیسیف کی خیر سگالی سفیر ہیں وہ دنیا بھر میں تعلیم کے فروغ کے لیے کام سرگرم ہیں اور چند روز قبل شام سے اردن ہجرت کرنے والے مہاجرین کے کیمپس میں متاثرہ بچوں سے ملاقاتیں بھی کیں تھیں۔

Loading...

Get real time updates directly on you device, subscribe now.

تبصرے