Urdu Khabrain
Urdu Khabrain is the world most populated Urdu News website. You can find and read daily Urdu news.

پی ٹی آئی، پی پی پی اور ایم کیو ایم کے ”گدھوں“ کی ریس، فاتح کون ٹھہرا؟ ویڈیو نے سوشل میڈیا پر دھوم مچا دی

0

کراچی (ڈیلی پاکستان آن لائن) عام انتخابات 2018ءکے قریب آتے ہی سیاسی جماعتوں نے عوامی رابطہ مہم شروع کر دی ہے لیکن کراچی میں کچھ جیالوں، کھلاڑیوں اور مہاجروں نے مل کر گدھا گاڑی کی ریس کا انعقاد کر ڈالا لیکن کس سیاسی جماعت کے چاہنے والے کا گدھا رہا فاتح رہا؟ جان کر آپ بھی حیران رہ جائیں گے۔

سوشل میڈیا پر وائرل ہونے والی ویڈیو میں دیکھا جا سکتا ہے کہ تین گدھا گاڑیوں میں دوڑ کا مقابلہ ہو رہا ہے لیکن دلچسپ طور پر اس میں شریک تین گدھا گاڑیوں پر پیپلز پارٹی، تحریک انصاف اور ایم کیو ایم کے جھنڈے لگے تھے۔ سیاسی ’گدھوں‘ کی یہ ریس دیکھنے بہت سے شوقین افراد بھی جمع ہوئے اور اپنے من پسند گدھے کی حمایت کرتے نظر آئے۔

جیسے ہی یہ ریس شروع ہوئی تو سندھ میں اقتدار کے مزے لوٹنے والی پیپلز پارٹی کے جھنڈے والی گدھا گاڑی نے ایسی ”سپیڈ“ پکڑی کہ باقی دونوں گدھا گاڑیاں پیچھے رہ گئیں، حیران کن طور پر پی ٹی آئی کے چاہنے والے کا گدھا سب سے پیچھے رہا اور ایم کیو ایم نے دوسرا نمبر حاصل کیا۔

یاد رہے کہ ریس کے فاتح کا فیصلہ صرف اور صرف ویڈیو کی بنیاد پر کیا گیا ہے جو صرف ریس شروع ہونے کی ہے اور اس کے مطابق پہلے نمبر پر پی پی پی کے جیالے کی گدھا گاڑی پہلے نمبر پر رہی تاہم ریس کے اختتام پر بھی یہی نتائج رہے یا کوئی اور سبقت لے گیا، اس بارے معلوم نہیں ہو سکا۔

Loading...

Get real time updates directly on you device, subscribe now.

تبصرے
Loading...